6-0

Hej!
Precis kommit hem från fotbollsmatchen i Åtvidaberg. 6-0 till oss. Sjukt bra var vi! Som alltid. Själv gjorde jag ett av målen. Det var även en plan med konstgräs. Och en plan som lagen i all svenskan spelar på, så det var rätt så grymt. En super bra plan.
Och nu så ska jag hänga med och skjutsa Amanda till Skärblacka eftersom jag inte har något att göra hemma själv.
Igår så var vi också på stranden. Vi solade & grillade korv. Så är rätt så röd nu.
Jag gick även på stranden & insåg sedan att det ringlade till bredvid mig. Då var de en jävla orm jävel som ringlade sig knappt en centimeter från mig. Fy fan. Skrek och sprang där i från. Så hemskt!!!

Japp. Nu måste jag snart dra! Hej då!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback