Fika

Hejsan!
Kommit hem från fotbollen för en stund sedan. Och såklart så regnade det bara för att vi har träning. Typiskt.
Men innan träningen, en stund efter skolan. Så drog jag, Elin, Fanny, Ejlitz & Binta ner till café p2 för att ta en fika för att fira Binta som fyller 14 år idag. Grattis Binta! ♡ Så där satt vi ett tag. Sedan drog jag hem och städade mitt rum. Har inte städat på flera månader säkert :o Städade lite. Sen drog jag ju på fotboll och mamma gjorde resten ;) Och igår så var jag även med Elin lite senare. Vi var ute ett långt tag och gjorde lite random saker som vi kom på då & då.
Är ju också ledigt på torsdag & fredag. Sjukt skönt!
Nu ska jag titta på tv, sitta vid datorn & äta ananas. Det är så sjukt gott!!!
Hej då!



Tack så mycket norschiii!

Svar: vsg bibi ;D
Nora Nordgren

2013-05-08 | 23:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback