Justin ♡

Sitter nu & kollar på videor från Justin konserten. Kan fortfarande inte förstå att jag sett honom på riktigt. Dagarna jag såg honom känns som drömmar. Som något som inte inträffat på riktigt. Det är så jävla sjukt! Så jävla overkligt! Kan inte förstå att Justins äns finns på riktigt! Och någon som inte finns på riktigt kan man ju inte se på riktigt. Och så känns det för mig med Justin. Jag är hyper, glad, ledsen & allt. Glad för att jag sett honom men ändå sjukt jäkla ledsen eftersom jag vill tillbaka till konserten & vara vid Justin igen, vara i samma byggnad som honom, vara i samma stad som honom, vara i samma land som honom. Hoppas verkligen inte att det dröjer så länge tills han kommer hit igen. För saknar honom något jäkla enormt, jätte jätte mycket. Och då ska jag se till att träffa honom på tu man hand. Jag vill kunna berätta för honom hur mycket jag älskar honom & hur mycket han verkligen betyder för mig. Skulle betyda allt att få göra det. Att också få krama honom. Fast på något vis så vill jag inte träffa honom så eftersom jag skulle sakna honom så mycket efter det. Skulle sakna honom allt för mycket! Gud! Det är sjukt hur mycket en person kan betyda för en...
 
Justin är helt underbar & jag älskar honom så sjukt mycket. punkt slut
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback