Maaaaatch

Hej! Håller just nu på att göra mig i ordning för fotbollsmatchen. Först ska jag, pappa & Amanda dra till najen lite tidigare för att kolla på Jespers match. Sen när hans match är slut, börjar våran.
Efter fotbollen vet jag inte vad jag ska göra. Blir i alla fall att göra läxor. NO & träna till engelska provet vi har på fredag.
Och igår så var jag ju i badhuset med skolan... skönt att ha det gjort. Gillar verkligen inte badhus. Och gillar absolut inte att vara där med skolan eftersom jag typ står där med bikini & skäms över min tjockhet ;s
Men nu på onsdag så blir det jätte kul i skolan!  Vi ska ha friluftsdag vilket är super skoj :D Sen är det ju inte så många veckor kvar till sommarlovet. Kan inte fatta hur snabbt året gått? o.o Jag började ju nyss sjuan & nu så ska jag snart börja åttan... sjukt snabbt går det asså!
Men nu har jag inte tid att blogga! Måste fixa mig! (:
superbra låt
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback