Ny hårfärg 👍

Tjenare alla! 
Jag gick upp vid nio idag eftersom Elin & jag sedan i torsdags bestämt att vi skulle träna rätt så tidigt på lördags morgonen. Så vi var väl på gymmet någon gång vid kvart över tio & var där i en timme & tjugo minuter nått sånt? Sedan efter det drog jag hem & gjorde i ordning mig för att sedan åka med mamma & Amanda för att köpa fika. Men då kom mamma på att vi kunde åka in till Norrköping och fika där eftersom hon ändå var tvungen att lämna in mina småsyskons Wii. Och så behövde Amanda skor. Så vi åkte in dit.
När vi var där köpte jag också lite. Ett halsband från glitter för 75:- & brun hårtoning. Så blev att tona håret när man kom hem. Mitt hår hade verkligen börjat bli halvt orange :s 
Ja. Nu kollar jag på tv med mamma & ska inte göra så mycket mer. Imorgon ska jag nog dra ut & springa i alla fall.
Trevlig helg alla :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback