Shoppat (:

Hejsan! Blev att dra in till stan direkt efter skolan med mamma, Tyra & Amanda. Eller.. direkt & direkt. Jag var först tvungen att duscha eftersom vi hade gympa på sista lektionen, sen så åkte vi in till Norrköping.
Köpte väl rätt så mycket. Och behövde verkligen nya kläder. Har absolut inget att ha på mig! ;o
Så blev att shoppa en stund & sedan åt vi på McDonalds.
Idag så är det ju fredag också :D Sjukt nice! Vet inte vad det blir att hitta på? Ska i alla fall sätta på mig lösnaglarna jag köpte lite senare (y'
Köpte även ett silver halsband för 99:- från Gina Tricot & ett par svarta byxor för 199:- från Cubus som jag glömde ta kort på..
Örhängen jag ska ha när jag tar fler hål i mina öron. Från Gina Tricot för 75:-
 
Linne från BikBok för 99:-
Linne från H&M för 199:-
Ring från BikBok för 60:-
Lösnaglar från Kicks för 100:-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback