spelade lika.

Tjaho! Sitter nu & pluggar på engelska provet. Vi ska ha prov om Irland. Tycker faktiskt det är rätt så roligt att läsa om det. Verkar som ett coolt ställe. Så grönt. Skulle vilja åka dit :D Men whatever.
Matchen slutade lika. 0-0. Phu! Jag hade förväntat mig en förlust. Men så blev det inte, som tur var! Vi är nu kvar på våran första plast i tabellen. Stångebro, som vi mötte, ligger tvåa & dom är det största hotet i tabellen. Så dom krigar vi mest mot. Så jätte glad att vi kom lika. Fast skulle ju inte skadat om vi gjorde ett mål eller två (;
Och det var ju så sjukt varmt idag så att man var nära på att dö där ute på planen!!
Men ikväll blir det att kolla på Eurovision Song Contest. Hejja Sverige! Inte för att jag tror att vi kommer att vinna två år i rad. Men man kan ju alltid hoppas.
Nae, nu måste jag fortsätta med mitt pluggande. seeeya!
 


Hej! :) Vilken fin blogg du har!
Jag och min kompis skriver en fan fiction om Justin Bieber, skulle vara kul om du kikade in där :)
Vi uppdaterar ett kapitel om dagen ungefär :)

2013-05-19 | 19:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback