Timme to städa

Hejjj! Ledigt idag! :D wihoo!
Jag gick upp vid halv tio idag. Så åt frukost & sedan drog jag ut & sprang. Så kom hem för endast en liten stund sedan. Och nu så har jag tänkt städa mitt rum & sen göra läxor. Jätte kul..... Sen efter det vet jag inte vad jag ska hitta på? 
Och igår så var det fotbollsträning vilket var jätte kul! Och imorgon så är det fotbollsträning igen samt fotografering. Man ska ta kort med laget & sen ensam. Fy för att ta kort ensam :s 
På fredag så blir det badhuset med skolan. Snälla döda mig!? Bada är bland det värsta som finns! För det första så simmar jag aldrig, så blir bara sämre & sämre på det. Orkan inte simma långt alls. Och för det andra så är jag så himla rädd för hajar!! Så simmar runt där med smått panik hela tiden. Även om dom inte finns där, är jag ändå så sjukt rädd! 
Ja. Nu måste jag börja städa rummet! Hejdå (:
 
Har ingen bild eftersom jag är på iPaden o min mobil är död & jag har ingen laddare här...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback