CRAZY BUT TRUE

Goddagens folket!
Har precis tränat på franska glosor. Skulle igentligen träna lite på engelskan också, men eftersom jag inte har den med mig hem så kan jag inte göra det. Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska nog sitta vid datorn en stund och lyssna på musik, sedan blir det spinning med laget. Kommer dö. Har sån sjuk träningsverk i benen och rumpan sedan elevens val då vi skulle göra 100 utfallssteg, 100 chins, 100 dips, 100 armhävningsupphopp(?) och 100 sit-ups. Börjar tro att Eric är ute efter att smått döda oss ibland. Så får se hur det kommer gå. Men lite träningsverk hindrar mig inte. Bara en skön känsla att veta att man slitigt.
 
Dagen idag har varit mupp. Två gånger har jag nästan kvävt mig själv när jag brast ut i skratt. Först hade jag vatten i munnen och började skratta. Andra gången hade jag macka i munnen och började skratta. Så sjukt svårt att svälja när man börjar gapskratta, haha.
Förutom mina nära dödsanfall, så har väl skolan varit som vanligt. Jag stannade även på läxläsningen.
 
Denna helg kommer bli super kul!
Först så har vi fotbollscup i Linköping på fredag, så vi måste bland annat gå hem tidigare från skolan (hell fucking yeah) och så håller den på sent på kvällen vilket är nice. Sedan på lördagen är det 'myskväll' med klassen. Vi ska vara i en lokal där jag bor och äta tacos, kolla på film och käka godis. Riktigt kul kommer det bli eftersom alla i klassen är super skoj att hänga med! Så blir en helg att se fram emot :)
Sedan nästa vecka är det väl bara fyra veckor kvar tills jul lovet? Galet, eller hur!? Tiden bara flyger förbi! Sjukt tråkigt att veta att det endast är ett halvår kvar tills man börjar nian. Sedan är det ju dags för gymnasiet. Och eftersom tiden går så snabbt, är det ju inte alls långt kvar igentligen. Och jag som är så himla barnslig kommer ju aboslut inte platsa med gymnasie-elever. Vill föralltid gå i min klass med mina klasskompisar som är minst lika mupp och barnsliga som mig...tråkigt tråkigt.
Nu har jag skrivit allt för mycket känner jag!
 
himlen var super fin förut!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback