God morgon!

God morgon. Vaknade för crika en timme sedan och har ätit lite frukost.
Idag så blir det fotbollsträning vid tre, vilket jag är jätte taggad på. Efter träningen blir det att dra hem till mamma och där måste jag börja plugga på ett kommande prov vi ska ha.
I morgon är det måndag vilket betyder skola. Rätt så taggad för i morgon eftersom vi har gymnastik och så ska jag gå på läxläsning. Jag tycker faktiskt läxläsning är roligt, haha! Sen antar jag att det blir att dra till gymet med Elin, som vanligt.
Nu har jag tänkt att börja städa lite i rummet så det blir rent tills nästa vecka då jag ska hit, till pappa, igen. Sjukt tråkigt att komma hem till ett stökigt rum!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback