Life it way too short to take it slow.

 God kväll! Har suttit med mina läxor ett tag och är nu äntligen klar.
Skoldagen idag har, som alltid, varit som vanligt. Jag gillar skoldagen på torsdagar. Sen efter skolan drog jag med Elin till gymmet en stund och hamnade sedan vid mina läxor. Men nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik samtidigt som jag skriver detta inlägg. Ska nog sätta mig vid tv:n en stund sedan.
I morgon blir det troligtvis att gå på bio med typ halva klassen, haha. Vi pratade nämligen om att gå på den nya Hunger Games filmen The Hunger Games: Catching Fire i skolan idag. Så får se hur många från klassen som hänger på. Jag och Elin har bestämt att gå på den i all fall. Mycket roligt. Att det är fredag i morgon gör det ju hela också mycket bättre. Tycker verkligen veckorna går sjukt snabbt! Det kan inte bara vara jag som tycker det? Känns som att jag skriver att det är fredag hela tiden...Men det är ju bara bra.
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback