WE ALMOST GOT IT RIGHT

Hej. Kommit hem från fotbollen för en stund sedan, duschat och tränat på franska glosorna. Har inte så mycket läxor denna vecka vilket känns hur skönt som helst. Nu slipper jag gå runt och vara nervös och ha ont i magen för att jag har massor läxor och prov att göra. Som jag nämnt, så var jag på två kalas idag. Så har typ levt på fika idag, haha. Första kalaset var för mina småsyskon som fyllde åtta år och det andra för min låtsas bror som fyllde 16 år. Trevligt med kalas.
 
I morgon blir det skola och antagligen läxläsning efteråt. Sedan antar jag att det blir att träna lite och sedan dra till pappa där jag ska vara denna vecka. Och nu ska jag sitta en stund till vid datorn och sedan kolla på solsidan.
 
btw, håret ser mörkare ut på bilden än vad det faktiskt är...tror jag xd
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback