LÖRDAG

Hej. Vilken otroligt tråkig dag det varit idag!
Dagen började med att jag gick upp vid tio då jag inte gjorde något alls till klockan ett, då jag och Elin gick till gymmet. När jag kom hem drog jag och mamma till affären för att bland annat köpa hårfärg till mig. Jag köpte ljusare brun, men resultatet blev raka motsattsen. Fick jätte mörkt hår..Inte direkt jätte nöjd. Men det får väl duga. Orkar inte bry mig och alla sa att det blev bra. Dom ljuger säkert, haha. Bild på håret kan ni få någon gång då jag orkar.
 
I morgon blir det fotbollsträning och två kalas. För det första så fyller mina småsyskon 8 år, och min låtsas bror har fyllt 15 år för ett tag sedan och firar det i morgon. Så blir att gå på två kalas i morgon vilket inte gör mig så mycket eftersom man får fika. Höjdpunkten.
Nej nu har jag bloggat klart. Ha en bra lördag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback