Mysdag

Ledsen folket. Intete bloggat på en vecka! Men har haft massor av prov & läxor som skulle vara klara denna vecka. Och kommer bli rätt så mycket nästa vecka också, så får se hur det blir med att blogga. Men jag ska försöka :)
 
Det har nog inte hänt något så jätte speciellt denna vecka, som jag har att skriva om. Endast vanliga dagar.
Fast idag var det lite skoj i skolan eftersom det var mysdag. Så jag och mina vänner hade på oss One Piecer och toffsar. Så vi blev supersöta! Körde även jaga i korridorerna med hela klassen, sjukt kul! Men jätte varmt och osmidigt att springa med One Piece. Hade även hemkunskap som sista lektion där vi skulle göra prov och få baka kladdkaka som belöning. Men våran kladdkaka blev stenhård och bränd...Vi som var så sugna på kladdkaka. Men nej, det fick bli nån torr äcklig kaka istället. Men spela roll, det är fredag idag! Man kan inte vara annat än glad på fredagar. Inte sant?
Nu ska jag snart dra mig till vardagsrummet för att kolla på fotboll, Sverige möter Portugal. Ha en trevlig fredag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback