Sverige - Portugal

 
Phu! Sitter framför tv:n och kollar på Sverige - Portugal. Spännande! Sverige måste vinna med två mål för att gå vidare. Inte för att jag tror det kommer ske, men man ska ju alltid hoppas!
Idag så har jag varit och sjungit. Några tisdagar framöver ska jag sjunga eftersom vi tränar till ett jul-uppträdande och till lucia. Vi ska fira lucia på olika arbetsplatser. Jag var även iväg och dansade. Blir också ett dans-uppträdande på Sprialen i Norrköping den 11 Decemeber. Mycket kul!
 
Igår var det nog den bästa skoldagen någonsin! Jag fick tillbaka både mitt Engelska prov och NO prov, och såg att jag fått A på båda proven! Nästan så att jag började gråta, haha! Men är sjukt glad för det, verkligen.
Imorgon blir läxläsning, plugg och spinning med laget. 
Ha det bra people!
Elins och mina kakor som vi gjorde på hemkunskapen idag :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback