Vi är sjukt jävla bra, rent ut sagt.

 
Ska lägga mig och sova, men tänkte att jag måste skriva ett inlägg om cupen först. Vi var helt suveräna!
Vi kom på andra plats i våran grupp och hamnade sedan trea av alla lag. I och för sig så var det bara fyra lag med, men vi spelade så himla bra! Om ni frågar mig så var vi lugnt värda en första plats. Första matchen spelade vi 1-0 där jag själv gjorde målet. Sedan blev det 0-0, 0-1 och i finalen 0-1 vilket ledde till att vi hamnade på tredje plats.
Alla kämpade stenhårt och vi hade grymt spel. Bara sådan otur att de andra lagen ska få in bollen på sånna tur chanser dom får. Men men. Jag är super glad ändå för vi gjorde bra ifrån oss. Och våra ledare avslöjade att vi var med och spelade i en 97/98 cup, vilket gjorde oss ännu mer glada för hur bra vi hade spelat mot folk som var typ två år äldre! Nu måste jag verkligen ta och sova. Godnatt!
 
 
 Fotboll är ju så himlans galet kul! Det bästa som finns!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback