We're better together

Godkväll. Precis kollat på två filmer tillsammans med familjen. En typ polis film (?) och en komedi. Så nu gick jag in i mitt rum och sitter framför datorn och lyssnar på musikkk.
Har sådan lust att spela fotboll nu! Vet inte varför? Bara blev jätte sugen på det!
Men idag så är det fredag och jag har inte gjort så jätte mycket. Vaknade typ halv nio, städa rummet, gjorde mig smått iordning och åkte sedan med Malle och köpte en halloween tårta. Vi blev så sugna på tårta så vi bestämde att åka och köpa en, haha. Annars har jag inte gjort så mycket mera under dagen.
Imorgon blir det att fira lite halloween med mina muppets; Elin, Fanny, Binta, Issa, Ejlitz & Wilma. Dom ska sova över hos mig och då ska vi hitta på lite mysko saker. Vet inte riktigt vad ännu, men det blir säkert skit bra :) as always. Blir kanske också att dra o träna på morgonen. Får se hur det blir med det. Får se hur pigg jag är imorgon.
Och sedna på söndag blir det ma lovely fotboll som jag saknat något jätte enormt! Wihu.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback