BANGERZ

Hej! Jag har inte bloggat på veckor igen, och det beror på att jag inte haft någon fungerade laddare.
Och visst, jag kan blogga över mobilen. Men tycker det blir så jobbigt att skriva på mobilen. Speicellt när man ska skriva långa inlägg. Men ska 'försöka' bli bättre på att blogga.
 
Förra lördagen var jag på konfermations läger. Vi gick längre än en mil och sov sedan över någonstans i Skärblacka. Var verkligen jätte roligt! Känner i stort sätt alla som går på konfermationen. Så vi alla hade jätte kul tillsammans. Resten av den veckan gjorde jag nog inget speciellt som jag har att berätta.
Har inte gjort så mycket under denna vecka heller. Bara det vanliga; göra läxor, spela fotboll, dansa och gymma.
 
Nu sitter jag i soffan framför TV med datorn tillsammans med Amanda, Joel och Patrik som också sitter med datorer. Världens nördar.
Men hade nyss match. Så får faktiskt ta det lite chill. Vi vann med 6-1 mot Vadsetna. Vi spelade super bra och matchen var jätte rolig! Var även den sista matchen för säsongen. Nu börjar inneträningen.
Och imorgon blir det avslutning på Najen då alla torstorpslag kommer och ska få priser, sedan blir det hamburgare och läsk. Efter det blir det att direkt åka till Smedby för att gå på ÖFF zonträning.
 
Är helt super besatt av Mileys album som släpptes igår, BANGERZ! Ska se till att köpa det då jag är i stan sen. Hennes röst är så perfekt!!
Så ni får mina tre favvo låtar från albumet:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback