Fredag..

Hej det är FREDAG!
Fast ändå inte så riktigt glad för att det är fredag, faktiskt. Hela helgen har jag planerat att jag ska göra läxor. Har tre prov på samma vecka. Riktigt kul, va? Not. Har No, Franska och Engelska + lite fler läxor.
 
Idag i skolan var det som usually. Hade hemkunskap sista lektionen och skulle göra raggmunk vilket absolut inte gick som tänkt. Precis som i femman, blev det endast svarta klumpar av det. Haha! Men det visade sig sen att Ejlitz och jag hade haft för hög värme på. Men men.
Sedan när jag kom hem sov jag någon/några timmar och gjorde sedan svenska läxa. Vi har intvjuat några på IUC och skulle göra ett reportage. Och det gjorde jag klart nu. Känns bra att ha något klart av alla saker som jag ska göra.
 
Igår gjorde jag inte så jätte mycket. Drog först till sången och sedan till Aktiv för att gå på mage-rygg och dansa mix.
I onsdags var jag tillsammans med laget i Linköping för att kolla på tabellens final match mellan Stångebro och Östria Labohov. Det slutade med att Lamohov vann med 3-0. Själv tycker jag att Stångebro var värda första plats. Men så blev det inte.
Sedan åt vi tillsammans på MAX. Riktigt kul hade vi! Laget är bäst :)
 
Imorgon blir det att göra läxor. Åh, döda mig. Ska börja på alla tre prov!
Och på söndag blir det ÖFF. Förra zonträningen så var det sista träningen innan dom skulle välja ut 20 spelare. Och jag blev en av de 20 spelare! Så på söndag möter vi Linköping och något mer lag. Sedan väljer dom ut ett antal spelare från alla lagen och sätter ihop ett ÖFF lag. Ett lag med de bästa flickor födda 99 i Östergötland!
Sedan (om jag blir uttagen) får vi möta Stockholm och sånt. Riktigt coolt faktiskt!
Så blir en hel dag i Norrköping för att spela fotboll på söndag.
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback