ÖFF.

Hej!
Preics pluggat klart på engelskan, franskan och no:n. Satt ett jäkla tag och plågades med det, men nu känner jag att det fick räcka för idag.
 
Var som sagt iväg till Igelfors för att spela med ÖFF idag. Vi var runt 70 spelare sammanlagt. Vi spelade Östra, Västra, Mellersta och Blandzon. Jag var med i Östra (Norrköping) och mötte Blandzon och Mellersta. (Sedan ska ÖFF välja ut ett antal spelare av Östra, Västra, Mellersta och Blandzon som sen ska bli ÖFF laget. Men det är ett tag kvar tills dess!) Men matcherna gick super bra! Vi vann båda matchera och vi spelade galant. Alla är super duktiga och riktigt roliga att hänga med. Mellersta, som är Linköping, var det hårdaste motståndet. Dom sägs ju ska ha de bästa tjej fotbolls spelarna i Linköping. Fast ändå tog vi dom! Var en jobbig match men det klarade vi.
Nu hoppas jag gå vidare och få fortsätta. Får hoppas att dom tyckte jag var duktig.
Det började 09:00 i morse vilket betydde att jag gick upp vid 06:45 i morse. Sedan var det slut runt 16:00.
Blir även att gå på ett fotbolls läger under tre dagar på höstlovet (om jag förstod rätt) Där har man ju chans att visa upp sig ännu mer så tränarna kan se vad man kan. Det ökar ju chansen att bli med i ÖFF laget, bland annat.
 
Igår blev det inte som jag hade planerat.
Jag hade ju bestämt att jag skulle plugga hela dagen igår, men vi blev bjudna på mat hos min låtsas pappas föräldrar. Så jag fick väl followa min familj dit. Så fick vara där ett tag och sedan plugga när jag kom hem.
 
Imorgon blir det skola. Faktiskt så har jag inga problem med att det är söndag och skola imorgon. Har ju gympa imorgon! Fast helt ok med skola förutom gympan också tbh.
Nej. Nu ska jag nog ta o sova. Underbarrrrrt. Älskar att sova. Så godnatt :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback