Rubrik

Hejsan!
Precis kommit hem från skolan och sitter och väntar in klockan. Klockan fyra ska jag och Elin ner till gymmet där sedan pappa ska hjälpa oss med vårat nya gym-schema.
På vägen hem från skolan blev det sjukt pinsamt! Tur att det är fredag så dom som såg det glömmer det till på måndag. Men det var så att jag skulle gå uppför en trappa med min cykel. Och vet inte riktigt vad som hände faktiskt, men cykeln fuckade upp så jag näst in till ramlade och det dunsade till och lät jätte högt. Och bakom mig gick det killar från nian. Sedan när jag kom upp från trappan försökte jag låtsas som inget hänt... haha åh så illa.
 
I helgen ska jag inte göra mycket. Blir att plugga under helgen.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback