Säsongs avslutning.

Hej!
Kommit hem från Smedy för en stund sedan, där jag var på ÖFFs zonträning. Gick mycket bättre idag än de andra två gångerna jag varit där.
Har även duschat och packat eftersom jag ska dra till mamma och vara där denna vecka. När jag kommer till mamma blir det väl att plugga på Franska glosorna.
Tidigare idag, i morse. Innan jag drog till ÖFF. Var jag med laget på Najen för säsongs avslutning. Vi fick priser och åt hamburgare tillsammans, alla torstorps lag. Så nu var vi uppehåll från fotbollen i cirka fyra veckor innan vi börjar innomhus. Kommer sakna att spela ute. Och vill inte ha uppehåll... Men det är faktiskt bra, så vi kan vila upp benen.

Imorgon så blir det skola, som vanligt.
Har faktiskt inte sådan söndags ångest eftersom att vi har gympa imorgon. Inne gyma!!! Luv it!!!
Och, om jag förstått rätt. Så ska Justin varje måndag i 10 veckor, släppa en ny låt. Så jag kommer älska måndagar framöver.
 
Nej. Nu har jag inte mer tid att blogga. Hejdå mina vänner!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback