Stan igår.

 
Hej!Precis tränat klart på mitt engelska prov. Är sjukt trött.
Men var idag i skolan, stannade på läxläsningen för att skriva ut mitt reportage och drog nästan direkt efter det till gymet med Elin.
Igår var jag i stan och handlade kläder och skor. Skulle igentligen ha shoppat och sedan dansa efter, men dansläraren var sjuk, då blev ingen dans. På ett sätt var det bra eftersom vi fick mer tid för att shoppa.
Imorgon så blir det att dra till badhuset med klassen. Åh så hemskt! Jag kan för det första knappt simma längre. När mina klasskamrater är på sitt femte simvarv är jag endast på mitt andra. Sedan kommer det säkert sluta med att jag är sist kvar där i vattnet.
Och för det andra så gillar jag inte gå runt i bikini inför alla. That's awkward. Så har smått ångest inför imorgon. Men det ska väl för hoppningsvis gå bra, får jag hoppas.
Imorgon vet jag heller inte om det är sång? Kommer inte ihåg om min sånglärare sa att hon inte kunde nu på torsdag...? På fredag  blir det iaf att träna med ÖFF och nästa vecka är det lov! Då blir det 3 dagar på vinterproffs lägret och sedan läxor resten av dagarna.

VAD JAG KÖPTE:
Dr. Martens från Scorett 1400:- | Vit t-shirt från Ginatricot 79:- | Stickad tröja från Vero Moda 199:- | ''Guld'' klocka från Glitter 299:-
 
Ska även köpa mig ett par nya Nike Free RuN eftersom mina förra var lite för små. Så tycker dessa var rätt snygga! :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback