Vinterptroffslägret

Goddag!Precis kollat igenom mina läxor lite snabbt. Orkade inte sitta o plugga så himla länge.
Idag har det varit bland den tråkigaste dagen i världs historien. Jag hatar verkligen dagar då man endast går runt hemma helt ofixad, i mjukiskläder, och bara sitter framför tv:n och gör ingenting. Och det var precis en sådan dag det var idag. Men ändå rätt så skönt eftersom jag varit borta tre dagar på vinterproffslägret.
 
På lägret sov vi i kärna skola i Linköping. Vi tränade två 1,5 timmars fotbolls pass om dagen. Snacka om att det var jobbigt! Det var verkligen hårda pass. Fast det var bra eftersom man lärde sig så mycket! Vi hade också mycket teori osv.
Mellan träningspassen var det mycket fritid och då hade vi jätte kul. Man fick lära känna så mycket nytt folk!
Hängde mest med Binta, Jesper och Joseph och även två killar vi lärde känna; Jonathan och Viktor.
Helt mupp var vi ibland!
 
Imorgon är det fredag. Älskar fredagar vare sig det är på en vanlig skolvecka eller om det varit ledigt innan.
Så i helgen vet i tusan vad som händer. Fotbollen börjar i alla fall på söndag. Innomhus. Så sjukt jävla kul det kommer bli! Även om jag spelat fotboll massa under uppehållet, så finns det inget som slår träningarna med laget! Just love it.
 
Det är ju även halloween idag, om jag förstått helt rätt? Så glad halloween!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback