ain't no reason

Ojsan! Har inte bloggat på mer än en vecka nu.. this ain't good. Men ska bli bättre på det! Fast min vecka har väl varit som vanligt. Inte hänt så mycket som jag har att berätta om.
Idag så blir det match mot kustbollen. Riktigt taggad! De senaste gångerna vi haft träning och match har det gått riktigt dåligt för mig. Men så är det ju ibland, en visst tid kan det gå sämre. Får hoppas det går bättre idag. Är även riktigt taggad på skolan. För på tisdag så har vi som en liten fotbollsturnering bara vi åttor. Är så sjukt himla glad! Hur jäkla kul lär inte det bli? En stor del av vårat fotbollslag går typ i min klass och vi lär äga. Längtar riktigt mycket till på tisdag!!! Sen är det ju ledigt på torsdag och fredag då det är första maj och sånt. En riktigt skön vecka alltså.
Ni får lite bilder från veckan som varit! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback