bara för att det är påsk

Godkväll! Blev visst tre inlägg idag. Bättre det än bara ett i veckan som det kan bli ibland.
Vilket underbart väder det har varit idag! Lite mer än 17 grader, how wonderful? Nu får bara sommaren komma helt så vädret kan vara såhär bra varje dag! Så imorse gick jag en väldigt lång promenad, alldeles själv, utan hunden. Det brukar inte ske, men riktigt skönt. Efter det blev det att äta påskmat med familjen. Jag är absolut inte mycket för påskmat, julmat och sånt. Menmen. Vi satt ute i solen och åt. Så försökte mig till att sola lite också. Efter maten drog jag till en kompis en stund, sedan hamnade jag här. Har gjort läxor i några timmar nu, så har gett upp. Fick även påskägg idag! Det är ju påsk idag...eller nått? Eftersom jag inte äter godis fick jag bland annat tuggumi, läkerol och nötter. Och bara för att det är påsk så festade jag till det lite med naturgodis. Så får se till att äta upp det tills imorgon. Imorgon blir det nog först en promenad till pappa för att fixa med lite grejer, sedan vandra vidare en bit. Efter det ska jag på två träningspass med mamma och till sist ska jag göra läxor. Så ser min morgondag ut. Glad påsk förresten! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback