can't turn back, now I'm haunted.

Ledsen allesammans! Jag har inte bloggat på typ en vecka nu, men jag har faktiskt haft mycket att göra under mina dagar. Skola, läxor, fotboll, träning och så mycket mera. Men lär väl bli bättre eftersom jag har påsklov denna vecka, så kommer säkert uppdatera mycket bättre då! Men förra veckan har jag bland annat varit i stan och handlat kläder, jag har färgat håret och spelat två matcher. Vi spelade super duper bra på båda matcherna! Riktigt kul. Och vi börjar våran serie imogon, mot Boxholm! Lär bli hur kul som helst eftersom vi spelar riktigt bra. Också kul att börja spela massor med matcher igen. Vi möter riktigt bra lag i våran serie i år, men det lär bara bli skoj med bra motstånd!
Har inte bestämt att göra så mycket under lovet. Har rätt så mycket läxor att göra, så antar att hela lovet går upp åt att göra dom...tråkigt nog. Nej, men något kul lär jag väl hitta på :)
Har inga bra bilder, så ni får två fotbollsbilder från veckan som varit!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback