Fotbolls time!

Hej! Bloggar lite fort nu då jag snart ska dra iväg till fotbollsträningen. Taggad till tusen.
Men kände att jag inte bloggat på några dagar och ville blogga nu. Men mina dagar jag inte bloggar har väl inte varit så speciella. Var bland annat på sång igår. Annars har det varit som alltid!
Efter fotbollen ska jag dra till Elin tillsammans med Binta och Ejlitz där vi ska kolla på Forrest Gump. Vi är lediga imorgon pga att vi var i skolan på öppet hus på kvällen. Så vi får ledigt en dag. Och då fick vi en hemma uppgift att kolla på Forrest Gump och sen ska vi svara på frågor om filmen sen. Och när vi ändå är lediga imorgon och har en uppgift om att kolla film, kan vi väl göra det lite roligare och göra det tillsammans :)
Nej, nu hinner jag inte sitta här mer!
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback