we can run away for the weekend

Hej! Onsdag idag vilket innebär att jag har fotbollsträning idag. Så sitter som alltid och väntar på att den ska börja.
Men idag så gick jag upp vid tio. Vaknade redan vid klockan sex i morse helt random då jag gick upp och släkte min lilla lampa jag hade tänd då jag skrämde upp mig innan jag skulle gå och sova. Jag läste massor med spöksaker på mobilen, så blev att sova med tänd lampa. Haha. Vet inte varför jag läser sånna saker precis före jag ska sova. Så typical jag. Men var förut ute med hunden och tog en timmes lång promenad. Riktigt skönt i solen. Hunden blev riktigt trött, men det behöves en lång promenad för honom då han är en liten tjockis. Har precis också pluggat klart, så vet inte riktigt vad jag ska göra tills fotbollen börjar!? Får väl ta och hitta på någonting :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback