match

Hejsan! Kom hem från matchen för några timmar sedan. Vi var och körde i Igelfors där vi mötte Boxholm. Det gick verkligen inte bra! Det blåste så in i tusan så bollen ville absolut inte den vägen som vi ville. Den flög sin egna väg. Plus att det var första serie matchen, så vi alla var nog lite nervösa. Så vi var inte så duktiga som vi brukar vara. Jag var absolut inte bra. Det kan bero lite på att jag har världens träningsverk sen i fredags då jag gick på ett cross fit pass på aktiv.  Min coola gympa lärare höll i passet och han kör verkligen hårt. Så har träningsverk i hela kroppen. Men matchen slutade i alla fall lika, 0-0. Så ändå rätt så glad över det.
Just nu ligger jag i soffan och väntar på syster och pappa som kommer hem med kina mat. Så sugen!!! ♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback