Problem

Hej! Vilken super kul dag jag haft idag! Hade fotobollsturnering med alla åttor. Så vi körde tjejer mot tjejer och killar mot killar. Både tjejerna i klassen och killarna i klassen vann båda matcherna vi körde. Inte för att det var på blodigt allvar plus att man inte vann något, men det är ju alltid roligt att vinna. Inte sant? På vägen hem från Najen till skolan så dog man seriöst av värmeslag och hunger. Men vi överlevde visst på något konstigt sätt. Sedan blev det att sitta och kolla på film i någon timme så att man höll på att somna. Men eftersom vi sedan skulle göra en uppgift om filmen som betygsattes, så fick man hålla sig vaken. Hemskt tråkig film om friluftsliv.
Igår var det fotbollsträning och det var super kul då vi hade fått med massor med nya tjejer från skolan och lite överallt att vara med och testa på. Eftersom vi behöver folk i laget så hoppas jag på att dom vill fortsätta spela.
Nu ska jag göra lite läxor. Har ovanlgit lite läxor! Känns konstigt men riktigt skönt. Sedan ska jag dra till sången.
 
Ni får även en låt som jag blivit lite obsessed av. Ariana Grandes nyaste låt, Problem
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback