Träna

Hejsan! Ska om en stund dra mig iväg till Aktiv för att gå på några pass tillsammans med Elin och Jocke. Kul!
Som ni säkert redan läst i mitt förra inlägg, så var jag ju ledig idag. Så passade då bra att städa mitt rum då det verkligen behövdes. Jag har även suttit med mina läxor en hel del. Har även varit ute då jag gick hem från mamma då jag sov där inatt. Var ju hos Elin igår kväll och kollade på Forrest Gumpt tillsammans med Elin, Binta och Ejlitz. Så istället för att gå hem till pappa på kvällen, så gick jag till mamma som bor nämre och sov där.
I morgon är det fredag igen! Först blir det skola och sedan efter skolan måste jag hem direkt och byta om till fotbollskläder. Ska iväg till Linköping för att träna med ÖFF. Lär väl bli kul! :)
 


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback