all i see is gold

 Hej! Igår på fotbollen blev det tredje världskriget mellan mig och Fanny. Blod och skador. Haha. Vi båda körde stenhårt vilket inte slutade så värst bra. Först så stämplade Fanny mig stenhårt på tån så min stortå är blå och gör riktigt ont! Jag som hade tänkt gå ut med hunden nu på morgonen, men skorna klämmer på tån så det går inte alls... Sedan gav jag igen på Fanny då min boll jag sköt iväg råkade komma precis på Fannys näsa så hon fick världesn näsblod! Blödde seriöst överallt. Fast vi bara skrattade åt det som tur var. Ja.. det gick farligt till igår. Vi fick även våra nya fotbolls kläder igår som vi beställt. Dom är jätte snygga! :) Idag blir det nog bara göra läxor och ha tråkigt. Får se om det går att träna med min tå. Jävla Fanny asså....
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback