Everyday is a chance to get better.

Tjenare! Har precis kommit hem och duschat efter att ha tränat ett pass med IFK. Träningen idag var riktigt rolig då den mestadels bestod av match. Älskar träningsmatcher. Jag som igentligen hade tänkt plugga lite på provet vi har om cirka två veckor, får vänta. Känner inte att jag har lust med det just nu. Ska blogga klart, äta lite och sedan hoppa i säng för veckans sista skoldag imorgon. Vi har skolfoto imorgon vilket jag inte är så taggad på. Men man får väl genomlida det, antar jag. Det värsta är att vi missar en gympalektion på grund av det...kunde det inte varit matte eller någon annan seg lektion? Efter skolan blir det att dra på ett zumba-step pass på gymmet. Det är ett riktigt roligt grupptränings pass. Sedan får väl resten av fredagen och helgen gå åt att plugga. Rolig helg... Idag blev jag även tillfrågad att döma småtjejerna. Jag tackade ja, så då blir det att döma på söndag. Riktigt kul att få döma tjejer då jag endast dömt killar innan. Ledsen för ett rätt så långa inlägget, men jag tror ni överlevde! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback