♡ Gabriel Conte ♡

Herregud, jag håller på och dö just nu. Jag har under ett tag haft världens största crush på Gabriel Conte, en viner. Han ser så gudomligt bra ut och är helt underbar. Men till saken: Han ville att folk skulle ställa ' Would You Rather' frågor till honom på Twitter som han sedan skulle svara på i en video på youtube. Det var massor med folk som skickade in frågor. Men vet ni vad, HAN SVARADE PÅ MIN FRÅGA I SIN VIDEO! Jag freakade ut totalt och är seriöst helt darrig just nu. Låter säkert urtöntigt, men det är sant. God. Jag trodde aldrig att han skulle se min fråga. Seriöst. Han är liksom omg!!! ♡ Min fråga är den andra frågan Would You Rather be Justin Bieber or Barack Obama och han säger mitt twitternamn(omggggggg)
Gabriel ♡
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback