get out of my heart

Sitter just nu ute i solen och solar. Känner att jag börjar bli vitare oh vitare. Så dags att börja sola lite igen. Kom för en stund sedan hem från gymmet där jag tränade bröst tillsammans med pappa. Detta är det enda jag hunnit med såhär lågt på dagen i alla fall. 
Men ni ska veta min känsla när jag vaknade upp i morse, loggade in på Instagram och såg att Gabriel både kommenterat min bild, följt mig samt kollat på min video jag gjorde till honom. Snacka om att jag är lycklig som in i tusan nu ♡ 
I går så spenderade jag kvällen på Skype där jag snackade med Binta. Vi har inte gjort det på riktigt längd då hon varit borta, men nu är vi back in track. Haha. Och imorgon så blir det fotbollsträning och så antar jag att jag åker hem till mamma igen. Japp 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback