I know I'm not your only, but at least I'm one.

Godkväll! Kom hem från gymmet för en stund sedan. Var på två pass tillsammans med Binta och mamma, skivstång och spinning. Jag får alltid ångest när jag sitter på spinningcykeln och börjar cykla. Jag undrar alltid vad jag gett mig in i. Haha, spinning gillar jag inte alls. Men jag överlevde passet, fast det var knappt. Tidigare idag tog jag en promenad ut till Najen där min lillebror var inlånad för att spela match med de äldre pojkarna. Det blev tyvärr en förlust för dom. Förutom det, så har jag inte gjort något mer idag. I morgon är det dags för skola igen samt fotbollsträning på kvällen. Det är tack vare fotbollen som jag faktiskt överlever måndagarna. Man har ju liksom något att se fram emot under skoldagen. Igår kväll hade jagt tänkte ta det lugnt, men det blev ändrade planer då Binta frågade om jag ville med ut och spela fotboll. Så vid cirka klockan åtta igår drog jag ut med Binta, Armend, Jesper och Goldy och spelade lite fotboll. Riktigt kul faktiskt!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback