Making every possible mistake

Hej! Fredag idag då. Även om man är ledig alla dagar i veckan nu under lovet, så är fredag ändå min favorit dag. Inte vet jag riktigt varför. Jag bara gillar fredagar, helt enkelt.
I morse var jag och tränade på gymmet och testade faktiskt på solariumet. Har aldrig gjort det förut då jag tyckt det verkat lite läskigt att ligga smått instängd. I början var det riktigt läskigt, men det funkade bra sen. Har inte tänkt göra så mycket mer idag faktiskt. Men i morgon så blir det att spela fotbollsmatch. Hemma match mot Åtvidabergs FF. Vi har ju haft uppehåll från matcher och sånt ett tag nu under sommaren. Men i morgon så drar det igång igen och jag är super taggad. Vi får hoppas på en vinst! :)
 
Jag brukar oftast inte gilla sådan musik, men vet inte. Tycker denna är rätt så bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback