Mirror on the wall. Tell me that I’m beautiful.

Hej! Har sjukt tråkigt just nu. Men det blev ju som sagt att spela match idag. Riktigt varmt, men vi tog hem segern med 3-1 mot Åtvidaberg. Vårat smartass till målvakt aka min syster fick gult kort och åkte ut i några minuter...andra gången det händer. Men vi klarade oss ändå riktigt bra. Annars har jag inte gjort mycket mer idag. Ska senare äta tacos och kolla på Frozen. Alla på Twitter verkligen älskar den filmen, så jag känner att jag måste ta och se den också. Har faktiskt riktigt länge viljat se den. I morgon så drar jag antagligen till gymmet med pappa, sedan får vi se vad som händer. På måndag åker jag med familjen till Öland. Där har jag varit näst intill varje sommar ända sedan jag föddes. Så man känner sig ju liksom hemma där. Det blir väl kul.
 
Denna låt spelas riktigt ofta i mina lurar. Molly Sandéns låt Freak. Jag gillar verkligen musikvideon hon släppte till låten igår. Framförallt gillar jag den för det hon skrev på Instagram om att hon alltid varit osäker över sin kropp. Att hon har fått elaka kommentarer om sin vikt. Men nu bestämde hon sig för att vara helt naken i videon för att hon accepterar sig själv för den hon är.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback