Öland - dag 3

Hej! Sitter nu ute och solar på altanen. Super varmt och skönt ute! Har precis ätit lite och duschat efter att vi kom hem från stranden. Blev att sola lite där också. Innan vi åkte till stranden, så var vi i Borgholm där vi kollade runt lite i affärerna. Dets finns inte alls mycket snygga kläder och så. Men kul att gå runt och kolla.Och i morse så var vi och åkte gokart, igen. Vi hade bestämt att vi skulle köra dubelkart, dvs en gokart där man kan sitta två. Så att mina småsyskon skulle få åka med mig och Amanda. Men det blev inget bra, så vi åkte normala gokarts istället. Fast på en annan gokart bana. Nu vet jag inte riktigt vad vi hittar på. Imorgon blir det i alla fall Ölands djurpark samt vattenlandet och nöjesparken. Kan inte säga att jag är så taggad på det... Inte min grej liksom. Men jag överlever.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback