Öland - dag 4

Hej! Kom nyss hem från en heldag på Ölands djur- & nöjespark. Det blev väl lite roligare än vad jag förväntade mig. Men tycker ändå inte om sådanna ställen. Vi var först och kollade på alla djuren ett tag. Sedan blev det att gå runt lite på nöjesparken. Själv åker jag näst intill inga karuseller då jag tycker det är riktigt läskigt. Men någon liten karusell här och där blev det iallafall. Vattenlandet tog vi sist och det var det stället jag gillade mest eftersom jag fick sola. Det blev super varmt och helt underbart väder. Så det blev lite sol och bad. På vägen ut gick vi ett sista varv genom djurparken, på ställen vi inte varit. Sedan begav vi oss hem. Riktigt skönt!
Imorgon så blir det att åka hemåt. Men eftersom vädret ska vara så himla bra då också, så åker vi först och solar o badar på Böda innan vi beger oss hem. 












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback