Öland - dag 5

Hej. Kom hem för några timmar sedan. Riktigt skönt att vara hemma igen. Ska strax äta lite kvällsmat och kolla lite på tv:n innan jag går och lägger mig. Vi ju match mot Vikingstad/Östria Lambohov imorgon. Men innan vi åkte hemåt så stannade vi vid Böda, som sagt. Vi låg på stranden och badade ett tag. Efter det åkte vi till Burger King där vi åt lite, sedan åkte vi raka vägen hem. Det är vad som hänt idag. På söndag måste jag in till stan för att shoppa lite saker som behövs innan skolan. Sedan på måndag är det dags.. skolstart. Jag ska inte säga att jag absolut inte vill att skolan ska börja. Jag har inga problem med att gå upp tidigt på morgonen och gå till skolan. Gå på lektioner och så. Det jag tycker är så jobbigt är alla läxor och prov man måste plugga till på sin fritid. Det jag mest ser fram emot är ju klassen. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback