runaway

Hej! Ja ni, skolastarten bara närmar sig och närmar sig... så himla jobbigt. Men man får väl ta och stå ut, antar jag.
Idag blev det att dra iväg in till stan. Vi var endast i sportbutiker då min syster behövde fotollsshorts. Och jag som igentligen inte tänkt köpa något, kom ändå hem med en rosa Nike sportbh. Dom är himlans snygga! Nike är alltid snyggt. Det är, enligt mig, det snyggaste märket på alla sportkläder. Vi blev sen tvunga att fort köpa McDonalds mat och sedan åka hem i full fart då det var fotbollsdags. Jag bokstavligen slängde av mig mina kläder och sanbbt på med fotbollskläderna, haha. Men vi kom faktiskt i tid. I morse var jag också på gymmet.
I morgon antar jag att jag drar på träningspass tillsammans med Binta och mamma. Är det inte allt för dåligt väder ska jag nog gå ut och gå eller springa. Vi får helt enkelt se. Nu sitter jag och äter melon och ska strax kolla på tv med mamma. Ha det gött ni! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback