School

Hej alla! Jag vet, jag har varit riktigt urdålig på att blogga nu dom senaste dagarna. Man märker ju att skolan börjat i alla fall. Jag har inte lika mycket tid för bloggen då. Men det ska nog gå bra ändå.
Just nu sitter jag i bilen påväg till Norrköping där min syster, Amanda, ska på målvaktsträning med IFK Norköping. Bland annat med IFKs a-lag vilket är lite coolt. Efter skolan har jag endast hunnit träna på gymmet, sedan begav vi oss iväg.
Igår så var det första skoldagen. Rätt så kul att börja skolan ändå. Men efter skolan drog jag och tränade tillsammans med Elin. Sedan åkte jag ut till Najen och kollade på när Torstorps a-lag spelade match. Umgicks med Amanda, Binta, Ejlitz och Anna där. Dom vann med 4-1.
I söndags var jag i stan tillsammans med mina storasystrar, Amanda och Julie. Blev att shoppa lite kläder och smink. Vi åt även på Spicy Hot. Godaste någonsin. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback