so why do we try

Förlåt mig för den dåliga uppdateingen. Men som sagt, så är det skola. Allt som jag kunde göra under skoltid på sommarlovet måste ju skjutas upp till efter skolan nu när den är igång igen. Men idag var det ett litet 45 minuters disko efter maten på skolan. Haha, alla klasser var med på diskot i gympasalen. Efter skolan följde jag med pappa till gymmet och drog sedan hem till mamma, där jag är nu. Igår cyklade vi i nian cirka 5 mil sammanlagt fram och tillbaka. Vi skulle på en slags utflykt för gympabetyget. Jag gillar verkligen inte att cykla! Jag hade seriöst hellre gått den vägen.. jag kommer aldrig mer cykla i hela mitt liv. Det blev mycket jobbigare eftersom min cykel helt plötsligt började muppa sig och blev lite trasig. Plus att jag tränade ben på gymmet dagen innan samt hade fotbollsträning. Vi var även sist dit och sist hem då vi på vägen puttade ned varandra i dikena, hälsade på kor och snodde äpplen. Haha, kändes som att vi aldrig kom fram dit vi skulle! Under de andra dagarna har jag inte gjort så mycket. Så ni får nöja er med det jag berättat guys.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback