still your king

Godkväll! Sitter nu ensam hemma framför datorn, lyssnar på musik och äter nötter. Riktigt nice faktiskt. Det enda jag gjort idag är spelat match. Vi mötte Vikingstad/Östria Lambohov och matchen slutade med 2-2. Det är så störande när det blir lika! Fast bättre det än om vi hade förlorat, förstås. Det regnade före matchen vilket gjorde att det blev riktigt blött på planen. Det blir seg att spela då, tycker jag. Men det blev självklart kul ändå. I morgon åker jag och Amanda till stan där vi ska shoppa lite. Det behövs verkligen lite nytt! Och klantig som jag är, så har jag spräckt skärmen på min mobil... Ja, stör mig riktigt mycket på mig själv ibland...
Haha, jag och Amanda fick dessa söta tvåler av Julie :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback