We're not cool. We are free.

Hej! Kom för en stund hem till pappa. Ska endast vara här över helgen och sedan dra till mamma på måndag igen. Har inte gjort ett skit idag. Gick och la mig sent inatt vilket ledde till att jag vaknade senare. Då blir dagarna alltid tråkiga. Jag kunde ju inte gå och lägga mig när jag blev så hyper av att Gabriel tog med min fråga i sin video! Haha. Men förutom det, så var jag hos frisören igår. Känns som att mitt hår är jätte kort! Men det behövdes verkligen klippas riktigt mycket då det verkligen var slitet. Har ju inte vairt hos frisören på sjukt länge! Jag färgade ju också håret, det känns inte som att det blev så stor skillnad mellan den gamla hårfärgen vilket är lite tråkigt. Men såklart så ser det mycket fräschare och bättre ut än innan. Absolut. Drog senare mot kvällen sen på ett step-styrka pass med mamma på gymmet. I morgon kanske jag tar och följer med mamma och mina syskon som skulle iväg på en marknad. Vi får se. Det blir nog också lite träning på gymmet. Jag har ju inte tränat på själva gymmet på två dagar nu.
Jag gjorde bilden svarvit då färgen på håret på bilden inte ser ut som det gör på riktigt. Så ni inte blir lurade, guuys.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback