where the fun got no end

Tjenare! Kom nyligen hem från gymmet. Var på två pass, spinning och step-styrka, med mamma och Binta. Jobbigt jobbigt. Mina tankar om att gå ut och gå eller springa sket sig, då jag istället följde med min syster till friösren. Jag sov även ut i morse, gick upp lite efter elva. Så det blev lite ont om tid då. Idag insåg jag också att jag verkligen inte gillar att gå runt i shorts. Det kanske är skönt när det är varmt, men jag gillar det inte. Så på sätt och vis vill jag att det ska bli lite svalare så att man kan gå i jeans. Hoppas det blir jeans väder tills skolan börjar! Fast ändå inte kallt.... the struggle is real. I morgon så vet jag inte vad jag hittar på förutom att träna. Det återstår att se, helt enkelt. Blir säkert en seg inne dag.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback