you hit me like a heartattack

Godkväll! Kom hem från fotbollen för ett tag sedan och har nu suttit ett tag och läst regler inom baseball. Vi fick som uppgift att göra det från våran gympalärare då vi ska spela baseball under några lektioner nu. Förstår väl det rätt så bra. Var tidigare idag på musikskolan och pratade med min sånglärare, som jag nämnde i förra inlägget. Förutom detta, har jag bara varit i skolan. Igår var jag och tränade med IFK för första gången, det gick väl riktigt bra, antar jag. Ska dit och träna i morgon också, nästan direkt efter skolan. Så får bli att skynda sig hem imorgon. Efter fotbollen antar jag att det blir att plugga lite på no provet vi fått..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback