bed of lies

Hej! Min dator har inte mycket batteri alls och Amanda har min laddare. Smart ass. Så jag skriver ett inlägg lite fort. Vad jag fick i paket får ni i nästa inlägg! Men julen firade jag hos mamma tillsammans med mina syskon, min kusin, moster, mormor, mammas kille samt hans föräldrar. Riktigt kul och trevligt! Vi åt, kollade på kalle anka, öppnade paket samt spelade julklapps spel.
  Under dagarna jag inte bloggat, har jag endast tränat på gymmet. I tisdags knasade jag till det så jag antar att jag fått muskelbristning i låret. Segt då vila låret är det enda man kan göra för att det ska bli bra. Så får inte träna benen och hålla på med dom för mycket. Måste ju läka då jag ska träna fotboll på söndag. Vi ska även vara med i DM i Januari!
  Igår gick jag på en promenad med Snobben ute i kylan. Riktigt mysigt då det hade kommit lite snö.
  Idag var jag inne i stan med mamma och Amanda. Ännu den här gången hade jag tänkt att inte köpa något, men självklart köpte jag något ändå. Kunde inte stå emot en tröja som jag sett och velat ha super länge. Igentligen var det inte i den färgen jag köpte, men en tjej snodde precis den sista tröjan i frägen jag ville ha. Sorgligt nog, haha. Men tycker min tröja var fin, ändå. Amanda köpte en likadan i vit så vi kan låna varandras lite. Det räddade mig då jag hade beslutsångest om jag skulle ta en vit eller ljusblå. Köpte även BB cream och täckstift.
Hoppas in hade en super bra jul! :)
Tröja från Åhlens för 596:-
Täckstift från Apoteket för 52:- och jag tycker det är riktigt bra! Det är bra om man har finnar som man vill täcka. Det torkar samtidigt ut finnarna samt innehåller inget som orskar mer finnar.
Dream Pure BB cream från Kicks för 119:-. Den är till för de med ojlig hy och innehåller inget som orskar finnar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback